Forum www.projektlanparty.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
EDGEBUG vs JUMP-BUG

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.projektlanparty.fora.pl Strona Główna » kz_ - i ich mistrz fisu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
EDGEBUG vs JUMP-BUG
Autor Wiadomość
fisu
High
High


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry - Strzybnica

Post EDGEBUG vs JUMP-BUG
EDGEBUG vs JUMP-BUG

W tym artykule chciałbym porównać 2 zwariowane techniki służące do oszukania cs'a :].

Na początku opisze po krótce obie techniki:

Edgebug - (czyli kant|BŁĄD) technika ta daje dość znaczną przewagę graczowi na mapach bez ładowarki hp. Pozwala ona nie odnieść żadnych obrażen i/lub śmierci spadając/skacząc z dużej wysokości. Jest dość prosta do opanowania i polega na tym aby spaść idealnie na kant "czegoś". W zwykłej grze może też posłużyć jako ratunek gdy spadamy z dużej wysokości i na dole na ziemi jest jakiś przedmiot wystający nad ziemie możemy próbować edgebuga.

Podsumowujac: Skocz, opadaj w strone miejsca lądowania (kanta), traf w kant "czegoś"

PLUSY: Smile
+ Baardzo przydatna
+ Dość łatwa do opanowania

MINUSY: Sad
- największym minusem jest fakt, że bez kanta na którym możnaby wylądować z edgebuga "nici"Neutral

Jump-bug - (czyli skok|BŁĄD) Jest bardziej skomplikowany od edgebuga, trudniejszy do opanowania i zapewne niektórzy jeszcze o nim nie słyszeli... Do rzeczy.
Jump-bug podobnie jak edgebug służy do skoków(do lądowania po skoku) z dużych wysokości bez straty hp. Jest jeszcze bardziej przydatny od edgebuga i daje jeszcze większa przewagę na mapach bez ładowarki hp. Jednym z najlepszych przykładów wzorowego jump buga jest wr z kz_ep_gigablock_b01.
Jak już pisałem jest dość trudna technika. Sęk w tym, że do póki gracz nie dotknie podłoża nie odniesie żadnych obrażen i jump-bug opiera sie właśnie na tym... gdy naciśniesz +duck (ctrl) model opadnie o 4u . tak więc jeśli przez cały lot będziemy trzymać +duck i 4u nad ziemia puścimy go i tuż po puszczeniu ducka wciśniemy +jump (space) nigdy nie dotkniemy ziemi co oznacza, że nie stracimy hp.

Podsumowując: Skoczyć, spadać, nacisnąć i trzymać +duck, puścić +duck i skoczyć prawie w tym samym momencie (4unity nad miejscem lądowania)

PLUSY: Smile
+ Baardzo przydatna (bardziej niż edgebug)
+ Można go zrobić w miejscach gdzie edgebug jest nie możliwy

MINUSY: Sad
- jedynym minusem jest trudność w opanowaniu tej techniki

Jednym zdaniem:
Edgebug dla początkujących powinien wystarczyć ale Jump-bug jest zdecydowanie lepszy i warto się go nauczyć

Tekts pożyczyłem od kumpla ktory pisał tutka o tym :] pisac mi sie niechciało Razz hehe


Link do tutorial'a edgebug'a: [link widoczny dla zalogowanych]
Link do tutorial'a Jump-bug'a: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fisu dnia Pon 17:04, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Pon 16:45, 31 Gru 2007 Zobacz profil autora
maddd
Administrator
Administrator


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry OHIO

Post
wow ;D masz jakis filmik ? jestem ciekawe jak to wyglada


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:51, 31 Gru 2007 Zobacz profil autora
Calemb
Low
Low


Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry OHIO

Post
Powiem szczerze, ze właśnie drugiej techniki próbowałem dość często, ale nie wiedziałem, ze to tak dokładnie działa. Po prostu tuż przed zetknięciem z ziemią podskakiwałem i zdarza mi się stracić mniej Hp niż normalnie. ale robiłem to bez ducka i nigdy nie udało mi się zrobić tak, żeby nie stracić ani 1hp.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:00, 31 Gru 2007 Zobacz profil autora
fisu
High
High


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry - Strzybnica

Post
dodałem 2 linki ;] lecz trzeba sciagac to na kompa :]

lepiej sciagnij lepiej to zobaczysz co i jak bo na youtube.com to powiem ci tak ze gówno zobaczysz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:06, 31 Gru 2007 Zobacz profil autora
Calemb
Low
Low


Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry OHIO

Post
Średnio chcą działać......linki


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:20, 31 Gru 2007 Zobacz profil autora
fisu
High
High


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry - Strzybnica

Post
nauka jump buga

http://www.youtube.com/watch?v=IJK83dDfc0E&feature=related


Post został pochwalony 0 razy
Śro 5:24, 02 Sty 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.projektlanparty.fora.pl Strona Główna » kz_ - i ich mistrz fisu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin